Waypoint search: 

Locked

 
Drive-In Geocache

.........

by Schnueffler     Germany > Baden-Württemberg > Breisgau-Hochschwarzwald

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 00.000' E 008° 00.000' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Locked, visible
 Time required: 0:15 h 
 Hidden on: 19 December 2005
 Listed since: 20 December 2005
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC12EC
Also listed at: geocaching.com 

11 Found
5 Not found
2 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
6 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Südschwarzwald (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for .........    Found 11x Not found 5x Note 2x

  New coordinates:  N 48° 00.***' E 008° 00.***'

Note 25 November 2007 GeoFaex wrote a note

Hallo Schnueffler,

da der Cache scheinbar nicht mehr existiert archiviere ich ihn. Sobald er wieder verfügbar ist kannst Du ihn selbst wieder aus dem Archiv holen indem Du den Status wieder auf "Kann gesucht werden" setzt.

Gruß,
GeoFaex
Team Opencaching.de

Note 01 September 2007 baumpilz wrote a note

Auf geocaching.com steht, dass der Cache geklaut wurde. Frecherweise wurde das dokumentiert und veröffentlicht. (link)
Gruß Baumpilz

Not found 30 August 2007 ypallm did not find the geoacache

habs leider nich gefunden sooooooo viele muggelsYell obwohls schon ziemlich spät war

Found 19 June 2007 scrof found the geocache

#0046200706191234

Nr.1/6 auf meiner heutigen Tour...

Diesen hier im 2ten Anlauf recht schnell gefunden... Hier hat's aber auch ne Menge Möglichkeiten...

Und auch hier kann ich nur sagen: bei mehr als 10 DNFs find ich sonst nix und gebe recht schnell auf... Diese Theorie werd ich wohl jetzt über den Haufen werfen...

Auch bei mir standen heute plötzlich mehrere Klappen offen, die bisher geschlossen waren, deshalb nochmal der Hinweis: nichts öffnen, besteigen o.ä.

T4TC scrof


Not found 15 June 2007 paulmann did not find the geoacache

aber morgen versuche ich es nochmal mit abgeschalteter static navigation Frown