Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Grombachquelle

Quelle des kleinen Grombaches.

door TEAM Nick     Duitsland > Baden-Württemberg > Karlsruhe, Landkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 04.591' E 008° 35.287' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 29. juli 2007
 Listed since: 31. juli 2007
 Laatste verandering: 21. januari 2016
 Listing: https://opencaching.de/OC3D46

4 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
1 Negeerders
11 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Grombachquelle - (grun, gruon = grün)

Ausgangspunkt der frühmittelalterlichen Besiedelung des oberen Grombachtales

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Grombachquelle    Gevonden 4x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 21. maart 2008 kadett11.oc heeft de cache gevonden

auf einer kleinen Tour durch Bruchsal zusammen mit Monsouris, dem Fahrer und Rechengenie, Don Cerebro, die Warnweste und Spezialist für die schwierigen Fälle sowie Kadett11, der nicht nur der optische Augenschmauß der Tour war sondern auch an die Brötchen gedacht hat sind wir auch hier vorbeigekommen ..
naja, ein D1 ist das nicht, würde den zumindest auf D2 hochsetzen

tftc kadett11

Gevonden 20. september 2007 Schnueffler heeft de cache gevonden

Gevonden 02. september 2007 Die Finken vom Hübel heeft de cache gevonden

Hallo,

konnten Cache auch ohne Taschenlampe heben, die wir zwar mithatten, aber leider ohne Batterien ;-)
Versteck ist aber nicht für Arachnophobiker ;-)

Grüße von "Die Finken vom Hübel"

Gevonden 31. juli 2007 RatioF heeft de cache gevonden

So nach 20:00 Uhr war am Cache schon Ruhe eingetreten. Mir ist nicht klar, wie das zu anderen Zeiten ist, aber so konnten wir ohne Probleme Suchen, Finden und loggen. Vielen Dank für den Cache, RatioF TNSL
----[:D]--------[:D]--------[:D]--------[:D]----