Waypoint search: 

Archived

 
Drive-In Geocache

R.I.P. in Gudenau -reloaded-

Das Kreuz, dass keins mehr ist.

by Bonncho     Germany > Nordrhein-Westfalen > Rhein-Sieg-Kreis

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 37.944' E 007° 05.333' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Archived
 Time required: 0:10 h 
 Hidden on: 16 October 2008
 Listed since: 16 October 2008
 Last update: 26 February 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC6B36
Also listed at: geocaching.com 

12 Found
0 Not found
3 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
13 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Leider wurde das Kreuz so schwer beschädigt, dass heute nur noch der Sockel vorhanden ist. Dennoch lohnt sich der Besuch dieses Caches, denn man erhält mit einem kleinen Spaziergang eine tolle Sicht auf das Schloß Gudenau und seinen Park.

Dieser Cache wurde ursprünglich von roli 29 gelegt. Nach Absprache wurde aus dem mikro nun ein small und da dieser Cache einer meiner ersten überhaupt war, liegt mir sehr an der Wiederbelebung dieses Drive-In!

Vielen Dank an roli 29 für die schöne Stelle!

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Rhein-Sieg-Kreis <Teilflaeche 1> (Info), Naturpark Naturpark Rheinland (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for R.I.P. in Gudenau -reloaded-    Found 12x Not found 0x Note 3x

Found 27 October 2010 broiler found the geocache

Vor langer Zeit gefunden und nur bei GC geloggt.

Note 26 February 2009 Bonncho wrote a note

Sorry, habe vergessen, diesen Cache bei OC zu archivieren. Leider wurde er gemuggelt und es lohnt an dieser Stelle nicht, ihn neu zu legen...

Note 20 February 2009 Diefinder wrote a note

Ist der Cache bei GC nicht schon länger archiviert? Diesen Vergessen????

Es grüßen Diefinder, Jochen

Found 09 November 2008 Rimmdebimm found the geocache

Geotinchen, Geotobi und Georina ohne mich :-(

Found 02 November 2008 TomTom2007 found the geocache

log: 16:55 h

Schneller Drive-In auf dem Heimweg!

in: Pixibuch

out: Coin, Schweinchen

TFTC sagt Team TomTom2007 j&u&lu mit nanni