Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Knack Knack Cache

es gibt Leute die hier schlafen müssen

by Mills     Germany > Saarland > Saarpfalz-Kreis

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 17.863' E 007° 10.174' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Archived
 Time required: 0:25 h   Route: 1.5 km
 Hidden on: 02 November 2008
 Listed since: 05 November 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC6D69

8 Found
1 Not found
1 Note
4 Watchers
1 Ignorers
211 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Hallo,

das "Knack Knack Cache" ist  ein sehr einfaches Cache,

dass hoffentlich sehr oft aufgesucht wird. Wink 

Viel Spaß beim Suchen

 

 

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Knack Knack Cache    Found 8x Not found 1x Note 1x

Note 11 August 2012 mic@ wrote a note

Dieser Cache wurde schon jahrelang nicht gefunden, und das Vorlog deutet darauf hin, daß er weg ist. Da der Owner längere Zeit nicht mehr hier eingeloggt war, ist mit einer baldigen Wartung nicht zu rechnen. Daher archiviere ich nun das Listing. Sollten sich später neue Aspekte ergeben und der Cache wieder aktiviert werden, so kann dies durch den Owner selbstständig über die Funktion "Cache bearbeiten" erfolgen.

mic@ (OC-Support)

Not found 01 May 2012 loeloe did not find the geoacache

Cache nicht meht vorhanden.

 

Grüße

Found 29 June 2009 Team Spajk found the geocache

Cache noch unversehrt vorhanden. Ideal für Kids.

 Gruß

Team Spajk 

29.06.2009  / 14:20

Found 22 March 2009 igb-ka found the geocache

War heute abend mit meinem 10 jährigen Sohn da. Hat ihm riesigen Spaß gemacht.

Das Versteck ist ideal für Kinder.

 

Schönen Abend noch,

igb-ka/66386-76133

 

Found 22 March 2009 Schreiner68 found the geocache

Bin happy.

Cache gefunden .

IN: Elch

OUT: Muschel