Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Kopf runter!

Es ist kein Drive-In! Parken könnt ihr bei N51.39.506, E007.50.213. Von da folgt dem Pfad durch das Grass.

by KilSte08     Germany > Nordrhein-Westfalen > Hamm, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 39.485' E 007° 50.340' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Archived
 Time required: 0:09 h   Route: 0.3 km
 Hidden on: 24 May 2009
 Listed since: 20 November 2009
 Last update: 05 January 2014
 Listing: https://opencaching.de/OC983B
Also listed at: geocaching.com 

22 Found
1 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
1 Watcher
0 Ignorers
272 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Time
Seasonal

Description    Deutsch (German)

Versteckt die Dose genau wieder an der Stelle wo ihr sie gefunden habt. Dort ist sie ohne Werkzeug zu bergen. Eine Taschenlampe kann hilfrech sein! Das Versteck ist kindgerecht. Die Bahnstrecke in der Nähne ist stark befahren!! Bleibt da weg!! Viel Spass.

Die Dose ist bereits bei geocaching.com gelistet.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Kopf runter!    Found 22x Not found 1x Note 0x Maintenance 1x

Found 26 December 2014 apam666 found the geocache

Klasse Location! Nach dem durchkriechen erst mal gemerkt, das der kleine sich doch irgendwo in der Mitte versteckt haben musste. Also wieder zurück. Wahnsinn, wieviele Mücken zu dieser Jahreszeit noch hier überwintern. Danke für diese Dose, ohne Sie wäre ich nie hier vorbeigelaufen. Gruß aus Heessen!

Archived 05 January 2014 KilSte08 has archived the cache

Läuft bei gc weiter.

Found 24 November 2013 keineahnung08 found the geocache

CoolSuper Versteck; erst drei mal vorbei gelaufen Zwinkernd

Not found 09 June 2013 Steve21.5 did not find the geoacache

Leider nicht gefunden. Schade!

Found 04 January 2013 Fussel84 found the geocache

Mit gesenkten Kopf ging es andächtig zum Cache ;-)
DFDC