Waypoint search: 

Locked

 
Unknown Geocache

SAG

by haliju     Germany > Baden-Württemberg > Rhein-Neckar-Kreis

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 20.824' E 008° 47.892' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: no container
Status: Locked, visible
 Hidden on: 30 January 2010
 Listed since: 08 February 2010
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC9DBE

11 Found
0 Not found
0 Notes
2 Watchers
2 Ignorers
246 Page visits
5 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Unteres und Mittleres Elsenztal (Info), Landschaftsschutzgebiet Sandgrube am Grafenrain (Info), Naturpark Neckartal-Odenwald (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for SAG    Found 11x Not found 0x Note 0x

Found 23 April 2011 Team Anatom found the geocache

Nachlog, u mit GC übereinzustimmen.

Danke Anatom

Found 03 April 2011 Bergbauer found the geocache

Trotz des schönsten Wetters am Sonntag Nachmittag war es hier angenehm muggelfrei. Die Stationen waren interessant und lehrreich und so hat der kleine Spaziergang großen Spaß gemacht.

Vielen Dank für die Ausarbeitung dieses EC und für die schnelle Logfreigabe.

Gruß, Bergbauer

Pictures for this log entry:
An der SandgrubeAn der Sandgrube

Found 14 November 2010 kruemelhuepfer found the geocache

Auf kleiner Cachingrunde nach der heutigen Wanderung noch einen kleinen Abstecher zur Sandgrube gemacht. Danke für das Zeigen und die schnelle Logfreigabe.
DfdC sagt kruemelhuepfer.

14.11.10 16:08 / Übernahme von geocaching.com

Found 06 November 2010 Reinett found the geocache

Mein erster Earth-cache. Fand ich total klasse. Sehr interessant und informativ.

War schon oft in dieser Gegend, da meine Freundin früher gerade um die Ecke gewohnt hat. Ich wußte garnicht, dass es hier so etwas gibt.

Schade, dass meine bessere Hälfte nicht dabei sein konnte. Werde auf jeden Fall jetzt öfter einen Earth-cache machen, wenn er wieder mit von der Partie ist.

Danke fürs zeigen.

Pictures for this log entry:
Leider alleinLeider allein

Found 31 August 2010 DocDope found the geocache

Schnell vor der Arbeit an diesem prähistorischen Ort vorbeigekommen.
Coole Sache, das!

Pictures for this log entry:
Homo-eTrex-GarminiensisHomo-eTrex-Garminiensis