Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Drive-In cache

Balkonien

Achtung vor Muggels :-

door Feargewinnt     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Gütersloh

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 53.688' E 008° 21.827' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:10 h 
 Verborgen op: 07. maart 2010
 Listed since: 07. maart 2010
 Laatste verandering: 09. juni 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC9EF4

2 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
1 Negeerders
6 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Time
Seasonal
Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Dieses ist mein erster Cache, ich wünsche Euch viel Spass beim Suchen! Es kann zu bestimmten Tageszeiten auf der Strasse recht belebt zugehen - daher Vorsicht beim Bergen, Loggen und wieder verstecken. Ein Tipp ist sicher nicht nötig - der Titel des Caches gibt schon einen Hinweis. Bitte nicht in die Beete treten....

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Balkonien    Gevonden 2x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 08. maart 2010 Eibel heeft de cache gevonden

Gevonden 08. maart 2010 meinschatz71 heeft de cache gevonden

Ich nenne diesen Cache nun den "Schatz der tausend Augen"... denn so viel gefühlte hatte ich bestimmt. Nach dem ich dank splitti diverse Grünanlagen ausschließen konnte, war die Dose sofort gefunden. Ist auch gut so.Frage mich aber ernsthaft, ob GT nicht tollere Ecken hat. Bin mir dessen sicher!

DFDC
meinschatz71