Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Bemooster Flachdachbaum

Ein kleiner, einfacher Tradi fürs Punktekonto!

door caching steppi     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Ennepe-Ruhr-Kreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 16.241' E 007° 16.488' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:20 h   Lengte: 0.24 km
 Verborgen op: 22. april 2010
 Listed since: 21. april 2010
 Laatste verandering: 20. mei 2017
 Listing: https://opencaching.de/OCA332
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

55 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
3 Volgers
0 Negeerders
322 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   

Infrastructuur
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Parken könnt Ihr bei N 51° 16,223’; N E 007° 16,390’. Hier befindet sich ein kleiner Waldparkplatz mit 3 Plätzen.

 

!!!! Bitte nicht den in der Nähe befindlichen Anwohnerparkplatz benutzen !!!!

 

 

Der cache-Name sollte zur Beschreibung eigentlich reichen. Für Suchfaule Wink habe ich noch ein Spoilerbild angefügt!

 

Versteckt habe ich eine kleine Lock&Lock-Dose mit kleinen Tauschgegenständen und einem Logbuch. Stift zum Loggen bitte mitbringen!

 

Dieser cache kann auch sehr schön mit meinem "Rund um den Ehrenberg" kombiniert  werden, welcher unter  https://www.opencaching.de/viewcache.php?wp=OC9814 einsehbar ist.

 

Viel Spaß bei der Suche wünscht caching steppi Cool!


Afbeeldingen

Spoiler
Spoiler

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Bemooster Flachdachbaum    Gevonden 55x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 20. mei 2017 caching steppi has archived the cache

Danke für eure Logs.

Gevonden 18. december 2016 ichduundes heeft de cache gevonden

Gevonden 07. augustus 2016 Blinky Bill heeft de cache gevonden

Zusammen mit DreiD und Yvne ging es heute Richtung Schwelm, um am Nachmittag Daniel Düsentrieb zu besuchen.
Vorher war aber noch genug Zeit für eine schöne Runde durch ein benachbartes Waldgebiet, bei der einige Dosen angesteuert wurden.

**Blinkies**

Gevonden 05. mei 2016, 13:13 PSchn heeft de cache gevonden

Gut, dass unsere Kinder so gute Augen haben.

Gevonden 16. februari 2016, 11:30 Lünk heeft de cache gevonden

Auch hier wurde ich auf meiner schönen Winterwanderung schnell fündig.
DfdC
16. Februar 2016 11:31