Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Onbekende cache

gelöscht

door Navisale     Duitsland > Baden-Württemberg > Rastatt

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 41.000' E 008° 07.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 17. mei 2010
 Listed since: 04. juni 2010
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OCA7B1

8 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
114 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van gelöscht    Gevonden 8x Niet gevonden 0x Opmerking 2x

  New coordinates:  N 48° 41.***' E 008° 07.***'

Gevonden 02. juni 2011 4rosebays heeft de cache gevonden

An einem Feiertag ist es hier ziemlich muggelfrei! So konnten wir in aller Ruhe lösen, rechnen, finden und loggen. Danke für diesen schönen Multi, der uns an einen denkwürdigen Ort gebracht hat.

Gevonden 12. maart 2011 Gekkocacher heeft de cache gevonden

bei der Cachekontrolle mit Papa loggen dürfen

Gevonden 26. februari 2011 Moose Family heeft de cache gevonden

Unser allererster Cache!

Nach einigem Suchen gut gefunden.

 

Interessant was sich mitten in der Stadt so verbirgt ;)

 

Viele Grüße,

 Moose Family

Gevonden 07. februari 2011 wernerwersonst heeft de cache gevonden

Die Aufgaben schon vor Ewigkeiten gelöst, heute im dritten Anlauf endlich die Dose gehoben. Zu sagen, es wäre heute endlich muggelfrei gewesen, würde die Lage nicht ganz treffen. Aber nach längerem, vollkommen 'unauffälligem' rumlungern in der Nähe war immer wieder mal 'ne Lücke von etwa 10 Sekunden, die ich zur Suche nutzen konnte. Aber so viele Augen kann man gar nicht haben, dass nicht immer wieder einer überraschend ums Eck gebogen käme ...

Werner, wer sonst?

Opmerking 20. september 2010 Navisale heeft een notitie geschreven