Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

"Wallada"

Bermuda-Dreieck "Wallada"

door Prinzessin Hotzenplotz     Duitsland > Baden-Württemberg > Karlsruhe, Landkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 09.097' E 008° 42.469' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 1:00 h   Lengte: 3.0 km
 Verborgen op: 24. maart 2012
 Listed since: 24. maart 2012
 Laatste verandering: 29. augustus 2020
 Listing: https://opencaching.de/OCDDDE

13 Gevonden
1 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Maintenance log
0 Volgers
0 Negeerders
282 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   

Gevaren
Infrastructuur
Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Liebe Cachingfamilie!

Nur sehr Selten verirren sich Muggler an diesen Ort ... an dem sich auch Fuchs und Hase gerne gute Nacht sagen ... Vielleicht verirrt ihr Euch mal an diesen schönen und ruhigen Flecken Erde im Kraichgau?

 

Parken in der Nähe:

N 49°09.052` E 008°41.955`   oder N 49°08.854` E 008°42.119`

Der Cache befindet sich auf (unserem) privaten Grundstück welches  natürlich gerne betreten werden kann!

 

 

Viel Spass in der Natur wünscht Euch

 

Prinzessin Hotzenplotz


 


Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van "Wallada"    Gevonden 13x Niet gevonden 1x Opmerking 1x Maintenance 1x

Gearchiveerd 29. augustus 2020 Prinzessin Hotzenplotz has archived the cache

Wallada musste aufgrund eines Wespennestes deaktiviert werden.

Gevonden 29. augustus 2020, 15:24 kwinie90 heeft de cache gevonden

TFTC
Best location ever

Gevonden 29. september 2017, 08:11 Horsewoman89 heeft de cache gevonden

Nach kurzem Streifzug durch das Gebüsch schnell gefunden. Schönes Versteck und tolles Fleckchen Erde. Danke sagt Horsewoman89

Gevonden The geocache is in good or acceptable condition. 24. september 2017 KNV2 heeft de cache gevonden

Ich war heute noch einmal mit dem Mountainbike da. Dank einem weiteren Hinweis der Owner fand ich den Cache.

Danke an die Owner!

BTW: An alle die Berührungsangst mit ner schönen, fast kirschgroßenCool Hausspinne haben, seit gewarnt, die wohnt im Versteck beim Cache, tut aber nixLachend

MFG KNV2

Niet gevonden 16. september 2017 KNV2 heeft de cache niet gevonden

War auf einem Wiesengrundstück mit paar Obstbäumen und einer Hütte gelandet....  Stimmt die Location??

MfG KNV2