Waypoint search: 

The geocache needs maintenance.The geocache description is outdated.

 
Traditional Geocache

Felsele-Cache

by Schwarzwaldgeist     Germany > Baden-Württemberg > Breisgau-Hochschwarzwald

This geocache description may be outdated. See the log entries for more information.

N 47° 55.408' E 008° 12.298' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Available
 Time required: 0:30 h   Route: 2.0 km
 Hidden on: 07 October 2011
 Published on: 19 August 2013
 Last update: 19 August 2013
 Listing: https://opencaching.de/OCFE58
Also listed at: geocaching.com 

15 Found
0 Not found
2 Notes
2 Watchers
0 Ignorers
281 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Infrastructure
Route
Waypoints
Time

Description    Deutsch (German)

Dieser Geocache wurde im Felsele-Erlebniswald (www.felsele-erlebniswald.de) von einem der Aktiven dieser Bürgerinitiative versteckt. Lauft doch den "Felsele Literatur- und Kunstpfad" ab um zum Cache und wieder zurück zu kommen. Es wäre außerdem toll, wenn ihr entlang des Weges ein kleines Kunstwerk aus Naturmaterialien hinterlasst, z. B. in einem der "Fenster-Baumstämme". Viel Spaß!

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Titisee-Neustadt (Info), Naturpark Südschwarzwald (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Felsele-Cache    Found 15x Not found 0x Note 2x

Note 13 January 2023 claudifa wrote a note

Dose in Größe "klein" wieder vor Ort.

Bitte immer wieder gut tarnen.

Achtung: Bei Schnee kann der Cache eher nicht gefunden werden.

Note 06 January 2023 claudifa wrote a note

Cache wohl wieder einmal verschwunden.

Melde mich, wenn es weiter gehen kann.

Found 12 September 2020, 16:40 Coccinella77 found the geocache

Mein erster Gelogter OC.
Was für ein Toller weg. Den ich ohne dieses Hobby verpasst hätte.
Dfdc

Found 27 July 2020, 18:23 Pudding Grabowski found the geocache

Die Dose konnte ich gut finden. Ein mystischer Ort.
Danke für's verstecken.

Glückauf
PG

Found The geocache description is outdated. 08 September 2019, 12:14 Burggeist found the geocache

Gefunden habe ich die Dose bei 47°55.410' 8°12.321' (28,77 m entfernt). Das Versteck, auf das die Koordinate (47°55.408' 8°12.298') zeigt, erscheint mir besser, weil es weiter entfernt vom Wanderweg ist.
Burggeist