Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Drive-In cache

Sankt Alban

An urban nano-cache in the center of Bad Krozingen

door fogg&co     Duitsland > Baden-Württemberg > Breisgau-Hochschwarzwald

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 47° 54.952' E 007° 42.008' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 14. maart 2006
 Listed since: 14. maart 2006
 Laatste verandering: 13. juni 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC1948
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

24 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Volgers
0 Negeerders
69 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch  ·  English (Engels)

Sankt Alban

ÖVPN Train station Bad Krozingen

You find the St. Alban church in the center of Bad Krozingen in the vicinity of the town hall. The church was first mentioned in 1144. In this church, Bernhard von Clairvaux has preached in favour of the second crusade (1147-1149). The current church building dates back to the end of the Thirty Years' War (1618-1648).

Since this is a nano-cache, there is no space for a pen in the cache box, so please bring your own pen.

Gecodeerde hint   Decoderen

zntargvp, anab, uvqrf oruvaq n yrns/ chyy bhg ybtobbx jvgu zntarg

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Sankt Alban    Gevonden 24x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 28. september 2009 Openkäscherteam heeft de cache gevonden

Tagsüber waren zuviele Muggels da, sind erst bei Dunkelheit unbeobachtet gewesen. Dank flinker Finger war es nur eine Sache von Sekunden. Wir wussten gar nicht, daß es so große Dosen gibt. :-)) Die Fingernägel einer Frau sind sehr hilfreich, um das Logbuch aus dem Micro zu ziehen. Das Logbuch ist jetzt übrigens leider voll.

Trade: Wir wollten ein Konfetti für den nächsten zum Loggen beilegen, danach ging der Deckel nicht mehr richtig zu. Daher no Trade.

Vielen Dank für diesen einmaligen Micro sagt das

Käscherteam

Gevonden 21. juni 2009 eilinger heeft de cache gevonden

Flopp hatte hier den besseren Riecher und hat am richtigen Ende angefangen zu suchen. Diese Figurengruppe kannte ich noch gar nicht.

Vielen Dank für's Zeigen
eilinger

Gevonden 21. juni 2009 Flopp heeft de cache gevonden

Auf dem Rückweg nach Freiburg kamen wir hier vorbei. Die Szene hinter dem Gitter ist ja wirklich imposant. Der kleine war etwas hartnäckig, aber nach zwei Minuten hatte ich ihn in der Hand.

Danke für den Cache
Flopp

Gevonden 26. april 2009 Die Steppenwölfe heeft de cache gevonden

Da waren wir doch etwas mehr gefordert, aber gefunden haben wir ihn trotzdem.
TFTC
#404
Die Steppenwölfe

Gevonden 08. maart 2009 flynglide heeft de cache gevonden

Was lange währt, wird endlich gut - heute endlich den Kleinen gefunden [:)]
TFTC!
#630