Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Wo Muggels sich trauen...

door Granny-Man     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Gütersloh

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 03.563' E 008° 21.545' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:10 h 
 Verborgen op: 09. juli 2008
 Listed since: 10. juli 2008
 Laatste verandering: 29. juni 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC606C
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

24 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
13 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

können es auch Geocacher wagen

es ist übrigens ein Nano , also nehmt einen feinen Stift mit .

Sucht den Cache lieber in den Abendstunden, da hier tagsüber immer reichlich Muggel unterwegs sind !

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Wo Muggels sich trauen...    Gevonden 24x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 10. juni 2011 tarozwo heeft de cache gevonden

Heute im Team Bärlin (Toschi der Fixe, BriToGi, Bikenpreusse, gwenni und ich) haben wir auch diesen Cache gemacht.

Danke sagt tarozwo aus Berlin [:)]

Gevonden 21. maart 2010 slentil heeft de cache gevonden

Wir haben uns getraut ! Den Cache zu suchen, denn viel war heute hier nicht los. Schnell hatten wir den kleinen gefunden und geloggt.

Gevonden 08. november 2009 Seba & Cycy heeft de cache gevonden

Wir haben uns getraut und den Kleinen schnell gefunden...
Danke, Seba & Cycy

Gevonden 19. juli 2009 Kakaocacher heeft de cache gevonden

Zusammen mit den Nighties und den Holzbaerchen konnten wir diesen hier dann auch nicht liegen lassen.

Danke für den Cache, den Döner, das Eis und viele Grüße

[b][brown]Kakao[/brown]cacher[/b]

Gevonden 29. november 2008 Sheepdogs&Friends heeft de cache gevonden

Ich war gegangen um schon mal das Cachemobil für den DNF vor zu fahren, da durfte ich nochmal für den Found zurückkommen. [;)]

TFTC + Gruß
Sheepdogs&Friends mit Andy111 und den Hüpfelhyänen on tour