Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

SAUEREI

by wega     Germany > Bayern > Neumarkt i. d. OPf.

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 17.672' E 011° 12.573' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Archived
 Hidden on: 02 July 2005
 Listed since: 23 October 2005
 Last update: 26 June 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC0558
Also listed at: geocaching.com 

33 Found
1 Not found
0 Notes
4 Watchers
0 Ignorers
154 Page visits
1 Log picture
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Ein schneller, einfacher Traditional. Sonntags ist allerdings mit vielen Muggels zu rechnen!
Momentan ist ein provisorischer Micro ausgelegt, da der Cache in letzter Zeit immer wieder zerstört wurde!
Viel Spass beim Suchen!
Wega

Pictures

spoiler
spoiler

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Bundesautobahnen Berlin - München, Nürnberg - Amberg, und Nürnberg - Regensburg (Info), Vogelschutzgebiet Nürnberger Reichswald (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for SAUEREI    Found 33x Not found 1x Note 0x

Found 10 August 2012 Doc Cool found the geocache

#3874

Das Gehege kannte ich ja noch gar nicht. Immer wieder süß, die kleinen, die grunzend umherrennen, zu beobachten. Ich muss dann immer an Schweinchen Babe denken ;)

Danke für den Cache und Grüße aus Oberasbach bei Nürnberg

Dr.Cool

Found 26 April 2012 wastelano found the geocache

Nach kurzem Spaziergang schnell gefunden.
TFTC

Found 14 April 2012 sbickel found the geocache

Am späten Nachmittag nochmal aufgerafft und mit climaxx losgezogen, TFTC.

Found 13 January 2012 hb1968 found the geocache

Wir haben unseren "Schweinchen" mal gezeigt
wie schön sie es eigentlich hat

 

DFDC

Found 17 December 2011 JoTi-Nbg found the geocache

Das war heute unser Erster. Die Dose haben wir schnell gefunden. Wie es scheint ist das eine Gehege am Cache derzeit leer, dafür waren im Nachbargehege viele neugierige Frischlinge

Danke fürs Verstecken