Waypoint-zoeken: 

Locked

 

Kempener Altstadt

door Psychochicken     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Viersen

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 21.707' E 006° 25.051' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 1:15 h   Lengte: 2.0 km
 Verborgen op: 02. november 2003
 Listed since: 09. november 2005
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC0938
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

17 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
94 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Kempener Altstadt    Gevonden 17x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 07. mei 2006 Aldawen heeft de cache gevonden

Die Laufarbeit hatte ich irgendwann im letzten Jahr schon erledigt, aber am Beginn meiner "Cacherkarriere" das Ziel doch verfehlt. Heute war's gar kein Problem mehr, ist ja auch schön aufgeräumt :-)

TFTC,
Aldawen

in: Holzpuzzle
out: TB Pussi

Gevonden 27. april 2006 Airwolf26 heeft de cache gevonden

12:30 #175
Schöne Runde in Kempen's Altstadt. Sehenswert. Danke und Gruß.
IN: Geocoin Hamme 1, Massband
OUT: TB The Purple Punch Buggy, MG Schlüsselanhänger.

Wer hat den TB Käfer reingelegt????? Kann ihn nicht loggen!!!

Gevonden 13. april 2006 Eifelbaer heeft de cache gevonden

Dies ist meine erste erfolgreiche Cachesuche. Meiner Tochter und mir hat es viel Spaß gemacht, die Kempener Altstadt zu durchstöbern! Cache in bestem Zustand.

In/Out ----

Gevonden 27. december 2005 ufabra heeft de cache gevonden

Sehr schöne Runde durch das malerische Kempen. Trotz eisigen Windes haben wir mit 2 großen und 2 kleinen Kindern diesen Rundgang gemeistert.

IN: Gummi-Maus-Figur
OUT: TB, Stofftierchen

Viele Grüße
4x ufabra + 4 "Einheimische"

Afbeeldingen voor deze log:
Yara am CacheYara am Cache

Gevonden 18. september 2005 pepenhund heeft de cache gevonden

Sehr schöne Runde durch Kempen, gemeinsam mit smutjes.
Danke Ron

IN: TB "Let´s bake a cake", Murmeln
OUT: TB "Horst der Teufel"