Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Virtuele cache

Kostolany´s Zoo

Von Fotografen und Touristen gern gewähltes Motiv

door Gob-Team     Duitsland > Hessen > Frankfurt am Main, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 06.894' E 008° 40.684' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:15 h 
 Verborgen op: 04. december 2005
 Listed since: 04. december 2005
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC10BF

22 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
18 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Kostolany´s Zoo    Gevonden 22x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 16. juni 2006 mercutio heeft de cache gevonden

Als Frankfurter recht einfach zu lösen, aber interessanter Chache ;-))
Gruß Mercutio

Gevonden 29. mei 2006 Lakritz heeft de cache gevonden

Es war gut, am Samstag in Frankfurt die Augen immer schön offen zu halten. Dann klappt's auch mit Herrn Kostolany. ;-)

Gevonden 19. maart 2006 Schasan heeft de cache gevonden

Eine Hommage an meinen Arbeitgeber - wir sind natürlich längst draußen in Hausen - hier leert es sich zusehends.

Gevonden 01. februari 2006 David_Turman heeft de cache gevonden

Sehr schnell gefunden, sehr lange Probleme mit den Tiernamen, sehr nette Hilfe erhalten. Danke für diesen Cache.
Und auch wenn dieser Fund nicht bei GC.com angezeigt wird, so wird er doch in meine Statistik mit aufgenommen. Ich muß einfach zu meinen bereits gefundenen bei GC.com nur noch eins hinzuzählen.

Dave

Gevonden 25. januari 2006 MrManic heeft de cache gevonden

Vor ein paar Jahren waren es nicht nur Touristen, die sich hier ablichten liessen.  ;-) Da war jedesmal großes Tam-Tam angesagt.