Waypoint-zoeken: 

Locked

 

Dachsbusch

door chloderic     Duitsland > Rheinland-Pfalz > Ahrweiler

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 25.500' E 007° 13.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:30 h 
 Verborgen op: 26. augustus 2005
 Listed since: 15. december 2005
 Laatste verandering: 19. februari 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC1243

23 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
1 Negeerders
50 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Rhein-Ahr-Eifel (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Dachsbusch    Gevonden 23x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

  New coordinates:  N 50° 25.500' E 007° 13.000', moved by 981 meters

Gevonden 28. juni 2008 Thomas25524 heeft de cache gevonden

Schöne Ecke mit tollem Blick auf die eisheitliche "Felsfaltung". Wir waren zunächst auf der falschen Zaunseite am Suchen; dann fiel uns jedoch der ledierte Zaun auf und es war klar, dass wir nicht die Einzigen waren ;-)

 In: oranges Monster

Out: Jonglierkugeln

 28.06.2008; Cache um 16:00 Uhr

TFTC sagen Thomas25524 mit Arvid, Anette und Rigo

Gevonden 20. maart 2008 Helmsman64 heeft de cache gevonden

Hurra das war mein erster Cache Smile

IN: Mordillo Kartenspiel
OUT: Murmel

Gruß
GeoMichael

Gevonden 01. maart 2008 Hedgeway heeft de cache gevonden

Ein sehr netter Multi. Fast hätte die Parkplatzsuche länger als die Cachesuche gedauert. Aber weil das Gute so nahe liegt, habe ich dann zum Glück beim Drehen doch nochmal auf die andere Straßenseite geguckt und alles war gut. Ab da war's ein schneller Fund ohne große Rechnerei. Danke!

bye, hedgeway

Gevonden 12. februari 2008 Wartezimmer heeft de cache gevonden

Eine schöne Ecke. Nachdem ich mein unvermögen auch leichte Rechenaufgaben richtig zu lösen eingesehen hab, war der Cache schnell gefunden. Zur Belohnung gab es dann noch einen schönen Sonnenuntergang.
out: 1 Diskette
in: Kugelspiel
Danke für den Cache sagt das Wartezimmer Team 

Gevonden 08. september 2007 Nightlight heeft de cache gevonden

Mit den Koordinaten war der Cache relativ schnell zu finden. Der Rundgang hat Spaß gemacht.

Out: Lanyard

In: Tempos (es wird bald nass und kalt)