Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Greener Burg

by freitagskochen     Germany > Niedersachsen > Northeim

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 51.256' E 009° 56.071' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Route: 0.1 km
 Hidden on: 25 August 2006
 Listed since: 25 August 2006
 Last update: 28 July 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC23DC
Also listed at: geocaching.com 

8 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
62 Page visits
1 Log picture
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Mehr Infos zur Greener Burg gibt es hier.

Die Öffnungszeiten sind zur Zeit von 8 Uhr bis 20 Uhr.

In der Zeit von Anfang November bis Ende Februar müsst Ihr Euch leider den Schlüssel in einem Haus in der Nähe besorgen. Schickt mir bitte eine Nachricht, wenn Ihr in dieser Zeit dort hin wollt. Da ich die Adresse und Telefonnummer hier nicht unbedingt veröffentlichen will, schicke ich sie Euch auf Anfrage zu.

Pictures

Greener Burg
Greener Burg
Alles-klar-Spoiler
Alles-klar-Spoiler

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Greener Wald und Luhberge (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Greener Burg    Found 8x Not found 0x Note 0x

Found 28 November 2012 Kuschelkarotte found the geocache

[orange]
im Dunkeln ist dieser Ort nochmal so schön....


DfdC sagt
Kuschelkarotte

# 634

lg an den Owner
[/orange]

Found 10 May 2009 lobbo found the geocache

Hab ihn  :P

Gruß aus Seesen

Found 04 August 2008 Machaon & Hoppy found the geocache

Schöne Burg, die wir ohne Cache sicher nicht gesehen hätten. Konnte leider wegen meiner dicken Hände nicht eintragen, aber Cache berührt zält wie geborgen.

Danke sagen Machaon & Hoppy

Found 17 October 2007 Butz found the geocache

Im zweiten Anlauf schnell gefunden - beim ersten Mal hatte ich kein Spoilerbild dabei...

Danke fuer den Cache,
Butz

Found 28 April 2007 Max+Moritz found the geocache