Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

3 Fahnenmasten

Hier gibt´s die Koordinaten für den eigentlichen Cache,der an einer Hauptstraße(Muggelverkehr) bei 3 Fahnenmasten liegt!

door Doc Fry     Duitsland > Schleswig-Holstein > Segeberg

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 53° 44.995' E 009° 58.967' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:45 h   Lengte: 1.5 km
 Verborgen op: 04. mei 2007
 Listed since: 04. mei 2007
 Laatste verandering: 04. juli 2007
 Listing: https://opencaching.de/OC3572

7 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Volgers
0 Negeerders
14 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Dickes SORRY an alle, aufgrund der nähe zu den Bahngleisen war ich gezwungen den eigendlichen Startpunkt verlegen!

Er befindet sich nun in Bodenhöhe an der Ecke eines Feldes. Es handelt sich dabei um eine weiße Filmdose mit den Koordinaten für den Zielcache.

Dort ist auf Muggelverkehr zu achten. !!! Für das betreten des Grundstücks wurde grünes Licht gegeben. !!!

Erster Inhalt:

Plastik Pokerkarten

Pokito CD

Tabaluga Pin

Kniffelspiel

Ü-Ei Figur

Kleingeldhalter

Prittstift

F1 Auto(Spielzeug) 

Keep Hunting

Viel Spaß!!

Euer Doc

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van 3 Fahnenmasten    Gevonden 7x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 15. mei 2007 ageta heeft de cache gevonden

???
Aber gefunden

Gevonden 15. mei 2007 Sobo heeft de cache gevonden

Auch ich kann einen Fund vermelden.
Danke fuer den Cache,
Sobo

Gevonden 14. mei 2007 Aniger heeft de cache gevonden

Gevonden 14. mei 2007 NDR heeft de cache gevonden

Gevonden 12. mei 2007 antenne heeft de cache gevonden

Leider musste es hier gerade dermassen regnen, dass ich mich man schon nass war, bevor man einen Schritt getan hatte. Zum Glück war der Cache schnell zu finden, das Loggen wurde dann im Auto vorgenommen.
Danke für den Cache und viele Grüße, Uwe und Anette