Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

Das Blaue Wunder

door andy111     Duitsland > Niedersachsen > Osnabrück, Landkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 24.898' E 008° 00.029' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 1.0 km
 Verborgen op: 09. november 2007
 Listed since: 09. november 2007
 Laatste verandering: 02. januari 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC47E2
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

16 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
5 Volgers
0 Negeerders
288 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Blaue Wunder

Ein Mini Multi am Bramscher Stadtrand.

Parken kannst du bei N52 25.092    E7 59.937.

Von dort geht es zur Station 1 bei N52 24.898 E8 00.029. Dort findest du die Zielkoordinaten.
Du kannst auch direkt dort hinfahren, es handelt sich um eine Sackgasse ohne Wendemöglichkeit. Beachte den Straßennamen!!

Den Cache findest du bei N52 25.nnn     E7 59.eee.


Die Dose bitte wieder sorgfältig schließen!!.

Gecodeerde hint   Decoderen

Svanyr: Ovexr

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Naturpark Nördlicher Teutoburger Wald - Wiehengebirge (Info)

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Das Blaue Wunder    Gevonden 16x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 29. september 2011 Samutti heeft de cache gevonden

Schöner kleiner Multi, danke dafür!
Die Dose ist kaputt und daher der Inhalt etwas feucht.

Gevonden 30. oktober 2010 lola sucht heeft de cache gevonden

Die erste Station war etwas knifflig, aber dann ging es recht flott.

 

Danke sagt

lola sucht

Gevonden 14. september 2010 KundeX-Team heeft de cache gevonden

auch der Regen konnte uns nicht aufhalten. TFTC KundeX-Team

Gevonden 22. augustus 2010 Farin Wald heeft de cache gevonden

So langsam dürften auch wir verstanden haben, dass Sackgasse im Listing auch Sackgasse in "Echt" bedeutet.... trotzdem sind wir wieder mal mit dem Cachemobil bis zur Station 1 gefahren ( wir laufen so ungern und das bei der Hitze! ), wunderten uns wieder ein mal mehr, wie wohl die Werkstatt des Owners ausgestattet sein muss, und wie er es so minimalistisch schafft, dass man auch genau das findet, was man sucht .....

Lange Rede, kurzer Sinn .... so ein blaues Wunder haben auch wir noch nicht erlebt. Schöner Multi und nettes Finalversteck!

TFTC!

Gevonden Aanbevolen 04. augustus 2010 Kaesekracher heeft de cache gevonden

 Beim zweiten Suchen doch gefunden...=)

hat richtig spaß gemacht...

cooles Suchen

Smile

in: Flummi

out: Korkenfigur