Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Da lag noch nichts

door Kartenkai     Duitsland > Bayern > Regensburg, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 58.910' E 012° 09.113' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 15. augustus 2007
 Listed since: 30. december 2007
 Laatste verandering: 06. november 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC4CA9
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

25 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
3 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)




Genau... da lag noch nichts...

Aus genau diesem Grund ist heute dieser Micro - Drive In entstanden.

Der Micro sollte sowohl vom Beifahrerfenster eines PKW, als auch bequem
mit Fahrrad, zu Fuß, mit Kinderwagen, 40-Tonner, Panzer - oder so zu machen sein



Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Da lag noch nichts    Gevonden 25x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden 24. augustus 2009 SDBH-R heeft de cache gevonden

Da liegt ja immer noch was, obwohl archiviert , also wieder einer aus der Rubrik gefunden, nicht gesucht. Unspektakulärer Cache, aber deswegen genau richtig als Hin&Mit auf einer Rennradlrunde.
Danke für die Dose!!

Gevonden 23. mei 2009 georolf heeft de cache gevonden

Mein erster Cache. Smile

Brauchte aber 2. Anläufe, um ihn zu finden. Nur mit der Karte im Gedächntnis und noch ohne Erfahrung bei der Cachesuche musste ich schon eine halbe Stunde das Gebiet abgrasen.  

Gevonden 03. mei 2009 MMJP heeft de cache gevonden

Schöner Cache für die Radltour! Vielen Dank!

Gevonden 06. maart 2009 Bergerbande heeft de cache gevonden

Nach etwas längerem Suchen, naja sind ja noch Anfänger und technisch nicht sehr gut ausgerüstet,haben auch wir den Cache gefunden.Laughing

Gevonden 04. januari 2009 Kerzengrade heeft de cache gevonden

Schnell gefunden, geloggt und Wech

 Thanks....