Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Cross-Court Heuchelhof

door thecoolchris     Duitsland > Bayern > Würzburg, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 44.612' E 009° 57.384' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:03 h 
 Verborgen op: 06. maart 2008
 Listed since: 15. maart 2008
 Laatste verandering: 08. oktober 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC540B
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

2 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
1 Negeerders
12 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hi
also das ist nun mein erster Cache den ich zusammen mit Schwester(Marlenen_die_Große)gelegt habe... joa ich würde sagen ein sehr sehr leichter Anfängercache ist ! Ich hoffe der Cache gefällt euch einigermaßen ! Cache bitte sorgfältig behandeln und Wasserdicht wieder verschließen da sehr aufwendig !!! Mit Muggels sieht es da oben eigentlich nicht schlimm aus und man kann mit dem Auto hinfahren bis zum Cache:-) Also viel Spass und guten Cache thecoolchris und Marlene_die_Große !

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Cross-Court Heuchelhof    Gevonden 2x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Opmerking 08. oktober 2009 wittels heeft een notitie geschreven

Dieser Cache ist auf Geocaching.com nicht mehr verfügbar und es wurde kein "Opencaching-Only"-Attribut gesetzt. Deshalb erfolgt hier nun die Archivierung!

wittels

OC Guide

Gevonden 01. mei 2008 geofranky heeft de cache gevonden

Na endlich - hab schon gedacht den kann man gar net finden [:D] Danke an Bup für den Denkanstoß [:)]

Gevonden 01. mei 2008 feini heeft de cache gevonden

Zusammen mit GeoGisi mit bups Hilfe gefunden.
War eigentlich recht einfach -- man muss nur wissen, wie [:D] TFTC #453