Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

Zuckersüßes Zwingenberg

door mellitus     Duitsland > Hessen > Bergstraße

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 43.369' E 008° 36.780' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 22. februari 2008
 Listed since: 17. juni 2008
 Laatste verandering: 10. november 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC5E53
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

17 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Volgers
0 Negeerders
387 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
2 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

./.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Bergstraße/Odenwald HE (Info)

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Zuckersüßes Zwingenberg    Gevonden 17x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden 27. juni 2014 hmpfgnrrr heeft de cache gevonden

Da ich vor fast 2,5 Jahren bereits an S1 gescheitert war, war es schön, dass es sich so ergeben hat, dass wir vor dem NC des Abends nochmal in das schöne Örtchen Zwingenberg gekommen sind. Mittlerweile weiß ich auch wieder, wieso und weshalb mir alles so bekannt vorkam, obwohl ich den Multi damals frühzeitig abbrechen musste: ich hatte damals nämlich den [url=http://coord.info/GC1EGFW]Pseudo-Earthcache[/url] gemacht. Egal, hier ist es schön, hier kann man immer wieder herkommen.

Die Fragen waren etwas anders, als wir sie erwartet (und erhofft) hatten, und ließen sich auch nicht immer so ganz leicht lösen. Gerade an S1 lagen wir im Team komplett daneben. Letztlich waren aber alle Stages incl. Final gefunden und wir konnten uns noch eine Schorle gönnen, ehe es zu unserer Verabredung mit Tintenherz ging.

TFTC

Gevonden 11. juni 2011 stumpelrilzchen heeft de cache gevonden

Sehr schöner Multicache! Schöner Rundweg.

In: Skatspiel
Out: Schlüsselanhänger

 

 

Gevonden Aanbevolen 03. april 2011 Lumogenrot heeft de cache gevonden

Hier wurde eine super Idee in die Tat umgesetzt. Am schwersten war Stage eins zu finden. Man kann sich ja aber ausruhen. Wenn man mit der "Süße" auch etwas belastet ist sind die Fragen dann gut zu beantworten.

TFTC / TNLN

Lumogenrot + Angela

Niet gevonden 06. maart 2011 RalfO heeft de cache niet gevonden

Wir haben zu dritt eine halbe Stunde an Stage 1 gesucht. Leider haben wir den ersten Hinweis nicht gefunden.

Gevonden 06. november 2010 Superbärle heeft de cache gevonden

Erst heute entdeckt, dass dieser Cache auch auf Opencaching zu finden ist. Daher logge ich es nach. Hier der Original-Log von GC.com:

na da muß ja schon aufpassen das man nicht beobachtet wird
TFTC
Superbärle