Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Airport Neunhofen

Einfacher Tradi

door Mama& Papa Razzo     Duitsland > Thüringen > Saale-Orla-Kreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 43.889' E 011° 42.718' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:05 h   Lengte: 0.3 km
 Verborgen op: 20. februari 2009
 Listed since: 08. maart 2009
 Laatste verandering: 01. april 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC7AC7
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

9 Gevonden
1 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
153 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Der Cache hat den Namen, da von hier aus schon mal ein Flieger ins bayerische unterwegs war. Sehr zum Leidwesen anderer.

Hier an diesem Platz standen einmal zwei Flugzeuge, die für die Landwirtschaft gearbeitet haben; im Volksmund Kalibomber genannt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Airport Neunhofen    Gevonden 9x Niet gevonden 1x Opmerking 1x

Gevonden 08. mei 2013 kateratte heeft de cache gevonden

War da . knuddel

Opmerking 01. april 2012 Schrottie heeft een notitie geschreven

Dieser Geocache ist auf geocaching.com archiviert und hier nicht als "OC only" gekennzeichnet. Den vorliegenden Logs/einer vorliegenden Meldung zufolge ist der physische Behälter nicht mehr vor Ort. Aus diesem Grunde archiviere ich den Cache auch hier.

Sollte er später neu versteckt werden, kann das Listing durch den Besitzer ohne weitere selbstständig wieder aktiviert werden.

Schrottie (OC-Admin)

Niet gevonden 07. februari 2011 BESTPOE heeft de cache niet gevonden

Habe heute bei dem schönen Wetter hier mal angehalten. Das Nest ist leer. Vielleicht könnten die Koordinaten etwas verschoben werden. Der mögliche Ort sieht sehr privat aus und in der Halle wird auch gearbeitet.

BESTPOE

Gevonden 10. februari 2010 Nitimana heeft de cache gevonden

mal schnell was für zwischendurch...danke...

Gevonden 21. januari 2010 ABert heeft de cache gevonden

Kurz mal gelandet und schnell geloggt. Danke für den Cache.
Gruß ABert