Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Kasseler Berge

door Deuil&Data     Duitsland > Hessen > Main-Kinzig-Kreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 12.202' E 009° 16.114' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 06. februari 2009
 Listed since: 08. maart 2009
 Laatste verandering: 17. februari 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC7AD9
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

15 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
104 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Die Cachebeschreibung wurde gelöscht, weil der Besitzer die Opencaching.de-Datenlizenz abgelehnt hat.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Vogelsberg-Hessischer Spessart (Info), Naturpark Hessischer Spessart (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Kasseler Berge    Gevonden 15x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 29. januari 2012 AgentP heeft de cache gevonden

Wir haben am 29.01.2012 den Cache gefunden. Es war ziemlich kalt aber trotzdem super schön !!! Danke !!! Zwinkernd

AgentP

Gevonden 18. september 2011 summit_de heeft de cache gevonden

War relativ schnell von mir gefunden worden.

Gevonden 23. juni 2011 Indianer007 heeft de cache gevonden

Ganz schoen steil diese Kasseler- Berge. Danke.

Gevonden 25. oktober 2010 3m1tmag heeft de cache gevonden

Super Oktoberwetter richtig goldig und die Kids mussten wieder in die Schule . Also erst den Junjor mit Ferienbastelarbeit in die Schule geschickt , dann mit Töchterchen gefrühstückt und anschließend die Kleine in den Kindergarten gebracht . Wenn man schon mal einen freien Tag hat und dann noch so super Wetter ist , da muss man einfach mal Cachen gehen , auch wenn die anderen schuften müssen . Schnell mal das Rad ans Cachemobil befestigt und die etwas Ofroad liegenden Dosen eingesammelt . Was für ein Aufstieg , aber man wurde mit einer herrlichen Aussicht und ner schnen Dose belohnt . Das Logbuch ist ein bisschen feucht der Behälter ist aber noch ok. .
Danke für den Cache.

Gevonden 10. oktober 2010 Pipowitsch heeft de cache gevonden

Das ging ja ganz schön den Berg rauf. Aber dafür wurden wir auch mit einer schönen Aussicht und dem Cache belohnt  :)

Das Logbuch ist leider total durchnässt. Da müsste mal nach geschaut werden.

Vielen Dank für den Cache,
Pipowitsch

#838 um 13:20