Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Stadtpark Schmölln

Der Stadtpark Schmölln ist, obwohl direkt an der B7 gelegen, ein schöner Platz zum Entspannen.

by Tuxmaster     Germany > Thüringen > Altenburger Land

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 53.659' E 012° 20.478' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 22 September 2009
 Listed since: 22 September 2009
 Last update: 20 September 2016
 Listing: https://opencaching.de/OC9267
Also listed at: geocaching.com 

22 Found
0 Not found
1 Note
1 Maintenance log
2 Watchers
0 Ignorers
312 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Wenn Ihr Euch also mal kurz die Beine vertreten wollt oder einfach ein paar Minuten Ruhe braucht, seid Ihr hier genau richtig.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Stadtpark Schmölln    Found 22x Not found 0x Note 1x Maintenance 1x

Archived 20 September 2016 Tuxmaster has archived the cache

Leider ist der Cache mitsamt des Versteckes verschwunden.

Note 05 April 2016, 17:00 MuSi wrote a note

Was für ein schönes Wetter! Also raus nach Schmölln in den Stadtpark. Vor Ort war es wirklich sehr schön. Ein Cache konnten wir allerdings nicht finden, da wohl am morgen Restaurierungsarbeiten im Stadtpark durchgeführt wurden. Die Holzpfähle sind nun alle weg und damit der Cache wahrscheinlich auch!

Found 28 May 2014, 21:55 nk2103 found the geocache

Heute mit kati0103 gefunden und geloggt. TFTC

Found 28 May 2014, 13:28 Kati0103 found the geocache

Schöner Park, bei Sonnenschein lädt er definitiv zum Verweilen ein. Die Dose schnell gefunden. Danke!

Found 01 January 2014 Die-Trebulaner found the geocache

Gefunden mit Hymne-auf-dich.