Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Wasserwerk Auersmacher

Tradi auf dem Auersmacher Bann

door TeamCacheHit     Duitsland > Saarland > Stadtverband Saarbrücken

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 08.936' E 007° 03.968' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 28. januari 2012
 Listed since: 27. februari 2012
 Laatste verandering: 22. mei 2017
 Listing: https://opencaching.de/OCDC2F
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

5 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
2 Volgers
0 Negeerders
101 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Der Cache liegt ca. 900 m östlich des Feuerwehrgerätehauses.
Ein Spaziergang hier ist empfehlenswert.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Biosphärenreservat Bliesgau (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Wasserwerk Auersmacher    Gevonden 5x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 22. mei 2017 TeamCacheHit has archived the cache

Gevonden 08. januari 2016, 16:43 gsxmike heeft de cache gevonden

Schnelle Nachmittagsrunde mit Lotteliesel gedreht und endlich auch noch Zeit und wenig Muggel gehabt um den Cache zu machen. TFTC

Gevonden 08. januari 2016, 16:43 Lotteliesel heeft de cache gevonden

Mit gsxmike unterwegs und endlich auch diesen Cache geloggt. Danke für den Cache.

Gevonden 09. maart 2015, 17:00 HCLSB heeft de cache gevonden

Am heutigen freien Tag ging es beim schönen Wetter nach Auersmacher, um einige der dortigen Caches auf einem schönen Rundweg einzusammeln und die wunderbare Aussicht zu genießen. Vor diesem Cache hatte ich ein wenig Bammel, da ich bei D1 immer länger suchen muss, da ich offensichtliche Dinge anscheinend ignoriere. So war es dann auch heute, nachdem ich alle interessanten Ecken genaustens angeschaut hatte, konnte ich die Dose zum Glück dort finden, wo jeder andere wahrscheinlich als Erstes nachgeschaut hätte. Danke für Legen. 09/03/2015, 10:25, HCLSB.

Gevonden 21. september 2013, 16:43 Monja heeft de cache gevonden

Supper Cach...laufe vor allem jeden Tag mit meinem Hund daran vorbei, aber mal ganz erlich .... wo ist der Stift ???