Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Knut

by Gräfin     Germany > Nordrhein-Westfalen > Bielefeld, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 58.882' E 008° 29.574' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Locked, visible
 Time required: 0:12 h 
 Hidden on: 05 January 2006
 Listed since: 05 January 2006
 Last update: 11 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC147A
Also listed at: geocaching.com 

22 Found
1 Not found
0 Notes
1 Watcher
0 Ignorers
17 Page visits
3 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Entdecke die Möglichkeiten!

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Knut    Found 22x Not found 1x Note 0x

Found 15 May 2008 cache-a-gogo found the geocache

Kurz vor dem Gewitter haben wir den Kleinen gut gefunden und dank gesperrter Etage entspannt und muggelfrei geloggt.
Habe mich danach trotz meiner Fünfunddreißigjährigkeit aus dem Småland abholen lassen. Eine schöne Gelegenheit mal wieder bei den Schweden vorbeizuschauen.
TFTC!

Found 02 January 2008 exxter found the geocache

Heute fix "quer" geloggt. Danke sagt Exxter

Found 15 September 2007 Lebkuchen found the geocache

heute morgen bei sonnenschein gefunden und geloggt, dank guter vorarbeit meines "vorsuchers" (namen konnte ich nicht lesen) der offensichtlich noch nicht geloggt hat. (hätte es aber auch allein geschafft)

vielen dank für diesen cache

lebkuchen

Found 02 December 2006 herm1962 found the geocache

Heute in der Mittagspause mit ganz viele kleine Gastcachern den Cache umzingelt und schnell gefunden.


Danke und GRuss

Hermann

Found 16 August 2006 krennman found the geocache

So leer wie heute haben wir den Ikea Parklpatz auch noch nie erlebt. Dementsprechend einfach und muggelfrei war auch die Suche, die um 22 Uhr 30 schliesslich von Erfolg gekrönt war.



Danke and die Gräfin



krennman