Waypoint search: 

Archived

 

Edersee - Fuenf Seen Blick

by DL3BZZ     Germany > Hessen > Waldeck-Frankenberg

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 10.120' E 008° 59.494' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Archived
 Hidden on: 10 September 2006
 Listed since: 01 October 2006
 Last update: 11 March 2014
 Listing: https://opencaching.de/OC2618
Also listed at: geocaching.com 

23 Found
2 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
1 Watcher
0 Ignorers
214 Page visits
1 Log picture
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Den Cache findet ihr in 33 Meter Entfernung bei 246°.
Von der Startkoordinate habt ihr eine sehr schöne Aussicht auf die Umgebung vom Edersee.
Diesen Cache kann man sehr gut mit Caches vom Urwaldsteig absolvieren.

Additional Waypoints

HIDDEN: 01Y7YM - Final
N/S __ ° __ . ___ W/E ___ ° __ . ___

Pictures

Fünf Seen Blick
Fünf Seen Blick
Fünf Seen Blick_a
Fünf Seen Blick_a
Fünf Seen Blick (halber Hint)
Fünf Seen Blick (halber Hint)
Spoiler
Spoiler

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Edersee (Info), Naturpark Kellerwald-Edersee (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Edersee - Fuenf Seen Blick    Found 23x Not found 2x Note 0x Maintenance 1x

Archived 11 March 2014 DL3BZZ has archived the cache

archiviert

Not found 31 October 2013 pogibaer did not find the geoacache

Leider konnten wir auch mit dem Spoilerfoto nicht unser Ziel finden. Entweder zu viel Laub drüber oder aber da wurden Stämme gerückt.

Not found 24 October 2013, 10:26 Schrottie did not find the geoacache

Die Aussicht ist ja wirklich fein, nur wurde der Genuß dann ein wenig getrübt, denn wir konnten absolut nichts finden. Ob es nun daran lag, das wir einfach nur blind waren oder möglicherweise zuviel Laub herumlag, vermag ich nicht zu sagen. Aber irgendwas ist ja immer... Lachend

Found 30 September 2012 Blackfronta found the geocache

Ein Kompass mit Grad anzeige ist sehr Hilfreich!

Found 12 August 2012 Hussel found the geocache

Seit dem 17.10.2010 bin ich am Cachen. Jetzt (Aug. 2013) werden meine bisherigen Funde auch bei opencaching nachgeloggt.
Der Log von damals:


Zum Abschluss meiner Runde auf dem Urwaldsteig konnte der kurze Multi schnell gefunden werden.
Ich bin zwar nur auf 4 Seen gegommen, aber das macht auch nichts. So groß kann der See, der sich versteckt hat auch nicht sein .

DFDC sagt
Hussel