Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

[archiviert] Spiel nicht mit dem Nöck

Mehr oder weniger einfacher Tradi. Die Dosengröße liegt irgendwo zwischen "klein" und "normal"

by Schlappentiger     Germany > Bayern > Coburg, Landkreis

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 21.000' E 010° 56.000' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: other size
Status: Archived
 Time required: 0:30 h   Route: 0.2 km
 Hidden on: 23 May 2009
 Listed since: 24 May 2009
 Last update: 04 March 2020
 Listing: https://opencaching.de/OC837F
Also listed at: geocaching.com 

11 Found
0 Not found
0 Notes
4 Maintenance logs
1 Watcher
0 Ignorers
120 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history
1 Recommendations

Large map

   

Infrastructure
Route
Time
Seasonal
Tools needed

Description    Deutsch (German)

Auf Opencaching archiviert!

Der Cache kann bei geocaching.com weiterhin geloggt werden.
Dabei bitte die Fledermaus-Schutzzeit vom

vom 1. Oktober bis 31. März

beachten.

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Weisbachsgrund (Info)

Show cache recommendations from users that recommended this geocache: all
Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for [archiviert] Spiel nicht mit dem Nöck    Found 11x Not found 0x Note 0x Maintenance 4x

  New coordinates:  N 50° 21.000' E 010° 56.000', moved by 1.8 km

Found 09 May 2018 fraggle_DE found the geocache

Durch den nahen Challengecache rückte auch der Nöck in mein Blickfeld und der Cache klang so interessant, dass ich ihn gleich mal mitbesuchen musste. Das Wetter hierfür war ja auch perfekt und mit leichtem, altem Schuhwerk ging es in Richtung Versteck. Die Abkühlung war genau richtig und auch mit dem Öffnen der Dose hatte ich keinerlei Schwierigkeiten.

Vielen Dank für den tollen Cache!

Found The geocache is in good or acceptable condition. 19 August 2017 Cacher 011 found the geocache

Auch auf GC geloggt:Dieser war der letzte Cache des heutigen Tages. Nach etwas suchen war auch der gefunden. Es hat etwas gedauert, aber die Dose konnte schließlich doch geöffnet werden. Toller Ort! Tftc

Archived 12 March 2016 Schlappentiger has archived the cache

Bei OC nicht mehr verfügbar.

Archived 12 March 2016 Schlappentiger has archived the cache

Archived 30 April 2014 Schlappentiger has archived the cache

Dieser Cache kann ab sofort nur noch bei geocaching.com geloggt werden.