Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Ostern 2010 2

Anstelle von Ostereiern haben wir für Euch mal insgesamt 3 Dosen versteckt! Viel Spaß....

by MaPaLu     Germany > Nordrhein-Westfalen > Krefeld, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 17.640' E 006° 32.229' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Locked, visible
 Hidden on: 02 April 2010
 Listed since: 02 April 2010
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OCA0F4

17 Found
1 Not found
1 Note
1 Watcher
0 Ignorers
113 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Oberbenrad-Forstwald (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Ostern 2010 2    Found 17x Not found 1x Note 1x

Found 26 December 2011 Sebastiani found the geocache

Dem Wetter zum Trotze am 2. Weihnachtstag 11:00 Uhr geloggt. Schöner Spaziergang danke.

Sebastiani

Found 03 October 2011 4rosebays found the geocache

Ja ist denn schon wieder Ostern - der Herbst hat gerade erst angefangen und es stehen schon die Weihnachtssachen in den Läden, da kann Ostern ja nicht weit sein - dieses Ei schnell gefunden.
DFDC

# 451 GC

PM?!

Found 17 February 2011 Garminist found the geocache

Schon mal für Ostern geübt und auf Eiersuche gegangen. Schnell und gut gefunden.
Eine schöne Runde. Hat Spaß gemacht.

DFDC

Found 01 November 2010 Lektor found the geocache

Nicht zuletzt dank Hint konnten Vamp-Duck und ich die Dose problemlos finden.

Danke & Grüße!

Found 31 October 2010 hotelsierra1 found the geocache

Am Anfang der herbstlichen Oster-Runde nicht gefunden und erst einmal die beiden anderen vorgezogen. Dann wieder hierhin zurück und schließlich doch gefunden.Vorher zig Mal an der stelle vorbeigeschaut. TFTC